Politica de retur
Returnarea produselor
Conform legislației în vigoare, puteți renunța la produsul cumpărat în termen de 14 de zile de la primirea acestuia, cu o notificare scrisă către compania noastră în prealabil.
Produsul returnat trebuie să fie intact și în aceeași stare în care a fost expediat, inclusiv ambalajul. Nu se pot returna produse deteriorate, murdare sau care au fost modificate la cererea clientului.
NU se pot returna produsele custom (personalizate).
Plata transportului pentru returnarea produselor este suportată de către client.
În situația în care se constată faptul că la livrarea prin curier, mărfurile sunt deteriorate, clientul are obligația să completeze un proces verbal semnat de angajatul firmei de curierat. Abia după aceea refuză produsul deteriorat, urmând să-i fie livrat altul în loc pe baza procesului verbal.
Orice reclamație privind neconformitatea produselor se face în maxim 48 de ore. Reclamațiile ulterioare nu sunt luate în considerare.
În conformitate cu art. 11 din Legea 449/2003 fiecare client poate solicita în cazul lipsei conformității, repararea, înlocuirea produsului sau returnarea contravalorii acestuia.